Kde trávime podstatnú časť každého dňa? V práci, na cestách alebo niekde inde? A čo takto na sociálnych sieťach? Že čas strávený denne na sociálnych sieťach sa predsa nedá porovnať s minimálne ôsmimi hodinami v práci?
Viete, koľko času denne trávite na sociálnych sieťach?
Schválne, skúste sa na svojom smartfóne pozrieť, koľko času v priemere trávite na rôznych sociálnych sieťach. Minimálne na „jabĺčkových“ smartfónoch sa dá pozrieť celkom detailná štatistika týkajúcich sa vášho používania mobilu. A určite podobnú funkcionalitu nájdete aj pri smartfónoch iných značiek.
Pozreli ste sa? Tiež ste prekvapená? Áno, čas na sociálnych sieťach sa „zbiera“ rýchlejšie, ako by ste čakala. Aj ak si len párkrát za deň pozriete nové príspevky na Facebooku a Instagrame, ľahko sa dostanete v celkovom čase cez hodinu.
A aj s tou hodinou si môžete sebaisto povedať, že patríte pod priemer. Sociálne siete sú skrátka fenoménom dnešnej doby a nájsť hlavne medzi mladšou generáciou niekoho, kto nemá na žiadnej takejto sieti účet a pravidelne ju nenavštevuje, to je takmer nesplniteľná misia.
Je rozdiel reklama a efektívna reklama
Preto sa niet čomu čudovať, že aj napriek veľakrát až šialeným cenám, ktoré si rôzne väčšie, či (často hlavne) menšie influencerky pýtajú za propagáciu produktov na svojich profiloch, sa reklame na Instagrame a iných sociálnych sieťach darí. A to aj v tejto podobe takzvaného influencer marketingu.
Samozrejme, reklama na sociálnych sieťach nie je len o influencerkách, ktoré v bikinách predvádzajú seba… teda pardon, rôzne produkty. Pokiaľ máte firemný profil, môžete „sponzorovať“ svoje príspevky a tak ich dostať medzi väčší počet užívateľov.
Takáto reklama dokáže byť skutočne efektívna ak dobre trafíte cieľovú skupinu a správne si nastavíte kampaň. Avšak ideálne je riadenie takejto kampane prenechať odborníkom, keďže s neskúseným prístupom sa ľahko môže stať, že financie investované do reklamy na sociálnych sieťach sa vám vôbec nevrátia.
Zdroj obrázka:
Autor: Atstock Productions / Shutterstock.com